Reclamemasten / Snelwegreclame / A15

Handvatten voor adverteren op billboards

Wanneer u adverteert op een billboard langs de snelweg is het extreem belangrijk dat de advertentieruimte op de juiste manier wordt benut. Het is belangrijk dat uw reclame opvalt en dat daarnaast de boodschap ook onthouden wordt door voorbijgangers. We geven u een aantal handvatten voor het maken van een goede advertentie.

Zes worden of minder

Voorbijgangers die over de snelweg langs reclamemasten rijden hebben weinig tijd om de advertentie te lezen en op te nemen. Hou daarom het principe aan dat er maximaal zes woorden op de reclame-uiting mogen staan. Afhankelijk van de lengte en complexiteit kunnen het eventueel enkele woorden meer zijn. Maar houdt als principe aan: ‘less is more’.

Val op, maar maak het niet te ingewikkeld

Saaie advertenties zullen niet opvallen en zeker niet onthouden worden. Je wilt dus je boodschap op een unieke manier doen opvallen. Maar maak het niet te ingewikkeld. De boodschap moet in één keer duidelijk zijn. Wanneer voorbijgangers de boodschap niet in één keer kunnen bevatten is het moment voorbij. Je zult niet onthouden worden.

Zeg het niet, laat het zien

Wees creatief met de opmaak van je billboard advertentie. Veel tekst is dus geen goed idee. Onderscheid jezelf met een goede visuele uiting. Hierbij geldt: hoe unieke hoe beter. Zorg dat je mensen raakt. Dit kan met een mooi beeld maar ook met een grappig beeld. In ieder geval moet de advertentie wel aansluiten op jouw product of dienst en passen bij jouw bedrijf.

City Promotions beheert reclamemasten langs de A15 waar uw advertenties dagelijks aan vele duizenden passanten getoond worden. Geïnteresseerd in adverteren langs de snelweg op één van onze masten? Neem gerust contact op voor meer informatie.

 

Related posts

Plaats een reactie

Geef een reactie

Your email address will not be published.




Top